Back to school

hejhej!
ja som de står i rubriken börjar skolan idag .
jag börjar gymnasiet .. aah lite läskigt men jag klara de nog !
jag börjar kl ett och de är så skönt för då kunde jag ta sovmorgon och jag behövde inte gå lägga mig super tidigt
just nu sitter jag och kollar på lite saker på datorn och ska sticka om typ 40min .
vet inte vad jag ska göra innan dess 
aja jag kommer väl på något och denna vecka kommer jag minst göra ett inlägg om dagen och försöka bli en bättre bloggare inte för att det är många som läser min blogg men ändå.
juste jg har fått en ny mobil !
yey jätte skönt att slippa den gamla som jag inte kunde göra något med
nu ska jag nog borsta tänderna .
Lägger upp den här fina bilden på mig och Ronja !
 
 
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0