Film med mamma

Hej sitter och kollar på en jätte konstig film med min mamma .. Den heter tretton på svenska vet inte vad den heter på engelska men den är så sjukt konstig, mamma tycker den är hemsk och mår bara dåligt av den men jag bara sitter här och typ garvar för att den är så patetisk och kontig så de är ingen jag rekommenderar ! Hahah ! Juste köpte godis och hyrde film när jag var och handlade med mamma mums men godiset får jag inte äta förrens imorgon , vill ha de nu ! Men juste Emelie ska sova hos mig på lördag och min brorsa ska också ha en kompis som ska sova här och sen kommer Tarek min låtsas pappa hem så jag kommer typ få sitta inne på mitt rum eller så går jag ut på promenad med Emelie :) vi får se . Nu ska jag fortsätta att kolla på filmen . Lägger in en bild på min nya väska PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0