Lördag

hejsan
hur är läget?
haha har jätte tråkigt och vet inte vad jag ska göra
just nu sitter jag och kollar på degrassi
det är jätte bra men de kan bli lite lång tråkigt att sitta här hela dan
vill göra något
vill ut, så kan nån komma och ta med mig ut
vi får se hur de blir
de är ju förfan lördag
då ska man ju inte sitta hemma
min vecka har varit helt okej faktiskt
bättre än förra veckan
den har varit skön, har fått två läxor men det är bara glosor så de är inte så jobbigt
jag måste nog börjaa öva på dom lite idag och sen imorron
kanske bloggar mer i kväll men de är inte helt säkert för de beror på vad jag är och vad jag gör
 
skolavslutningen i åttan <3
Saknar er <3
 
 
PUSS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0