Stannar hemma

hej
just nu sitter jag hemma för att jag mår sjukt illa och börjar bli lite förskyld
så jag stannar hemma från skolan
jag sitter och kollar på degrassi så jävla bra och väntar på att min pappa ska svara på mitt sms
är sjukt trött dessutom ..
jobbigt men ska plugga idag när jag ändå har tid
ska gå till mamma ganska så tidigt
imorgon börjar dansen som jag har längtat.
ronja ska ju börja
 min helg har varit jobbig men ganska så rolig ändå
haft "ett långt samtal" med min pappa men det var inte så långt men inte så himla jobbig men lite ändå
jag just nu , hann sminka mig innan jag började må sjukt illa ..
 
 
PUSS
 


Kommentarer
Annie

Guuud vilken fin bild på dig! :D <3

2012-09-17 @ 16:22:28
URL: http://anly.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0