Promenad

Hej kände mig för att ta en promenad med Emelie , hon vill oxå ut så då gjorde vi de ! Skönt som fan asso kändes lite för trångt och in stängt i mitt rum Just nu sitter vi och gungar utanför mitt trapphus typ , de var länge sen man gjorde de eller nä gjorde de ute på landet då oxå med Emelie . Vi lyssnar på musik och laddar inför imorgon ska bli så sjukt kul dom här dagarna som kommer #1Dfamily längtar och imorgon kommer vi få träffa alla . Juste jag och Emelie stack till stan idag vi var där typ halv tolv och åkte hem typ halv tre så ungefär tre timmar var vi där :) jag shoppade en del dom jag lägger upp på bloggen imorgon orkar inte nu men jag är nöjd med min shopping och nu blir de ingen shopping förens nästa månad måste ju spara pengar . Just nu springer Emelie runt lite och är allmänt konstig som egentligen jag brukar vara hahah men nu ska jag va social med henne. Och springa runt som en galning jag med PUSS



Kommentarer
Annie

Lägg upp vad du köpte! Puss :) <3

2012-08-07 @ 13:39:58
URL: http://anly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0