Bläääää

hej
vad händer? hahah orkar inte
sitter fortfarande och kollar på degrassi skriver lite på kik och bara chillar
mitt illa mående har blivit bättre men inte helt
älskar degrassi och att vara hemma för de är så sjukt skönt att bara slappa
men måste plugga typ men gör de snart om jag orkar men jag måste göra de så jag har inget val
okej detta kanske är tråkigt att läsa men jag försöker att uppdatera så mkt jag kan
imorgon blir de skola för mig om jag inte mår illa igen men tror jag kommer orka gå imorgon
nu har iaf pappa svarat och sjukanmält mig
ska nog gå till mamma snart vi får se
denna vecka kommer jag kunna uppdatera bloggen mer eftersom jag kommer va hemma hos mamma
måste nog göra lunch nu för jag är hungrig
vet inte om de finns något att äta men får väl leta fram något från frysen antagligen
hahahah jag just nu !
 
 
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0