Dag 2

hej
som sagt var det andra dagen i skolan och den var lite roligare än igår.
fast vi fyllde i mer papper idag men vi fick våra skåp och sen tog vi foto som ska var till våra id kort som anväds till ett par grejer på skolan orkar inte gå in på de mer.
men juste vi tjejer har våra skåp i ett säskilt rum, där det också finns en dusch och så.
lite konstigt jag vet och killarna har ute i korridoren haha
aja men annars har de väl inte hänt nåt speciellt
har inte lärt känna nån än men det kommer så småning om haha
känner mig lite lonley men tror inte jag är ensam om de.
jag hoppas vi kommer göra några lära känna varandra övningar.
just nu sitter jag framför tvn och ska snart gå och duscha för att sen gå och lägga mig.
hoppas min morgon dag blir bra .
THE NERD IS IN THA HOOOUSE!
 
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0