Nya grejer

Hej ! Idag har jag fått lite nya grejer. Det kom i brevlådan ,ett paket från cdon och min tidning som jag får varje månad, den kommer från USA/ canada. Älskar den , fast den var seg på att komma den här månaden den skulle komma sent i juli men kom i början av augusti så blev sjukt glad av att den kom och plus att jag fick mitt packet med min one direction grejer , en tröja och 5 armband , älskar dom redan . Lägger in en bild på de här på bloggen. Haha jag är en ganska så stor one direction nörd heheh Har typ inte gjort så mkt idag förutom att jag har latat mig :) men imorgon ska jag till stan med Emelie :) jag ska leta efter ett par röda byxor och kanske Något annat och Emelie ska kolla på hårfärg för hon ska typ göra dip dye :) kommer bli sjukt snyggt älskar de ! Men nu ska jag kolla på os men skriver mer senare PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0