Bio

hej !
kom hem för en liten stund sen .
har varit på bio med några tjejer i min nya klass ,lite random kanske haha.
men de var kul vi såg exspandabals(?) hahah men det var faktiskt sjukt bra och de hände saker hela tiden 
den var skit rolig också
som sagt har jag lärt känna några tjejer i klassen och typ några killar men inte så mycket men ändå.
men min dag började med att jag nästan kom försent men sen stod de en lapp på dörren att vi skulle upp en våning 
men då var vi ett par stycken där uppe och sen gick en av killarna ner igen och kollade och då satt de en annan lapp över som sa att vi skulle till receptionen ..
min mentor är lite förrvirrande haha men sen mötte vi dom där nere i entren 
och då hämtade vi ut böcker och id-kort så nu har jag de.
och sen gjorde vi inte så mycket förrutom att vi tog skolfoton haha .
känns lite tidigt eftersom vi bara har gått där i tre dagar menmen.
sen var vi i klassrummet ett tag och sen slutade vi och då var kl 11 och då va vi ett gäng som gick till kafeterian som skolan har och köpte kaffe typ och satte oss vid ett bord och började prata lite och det var några killar med för den delen, men det var mysigt.
ett tag efter de gick vi till donken i globen och åt lite och pratade
sen så var de Johanna i min klass som skulle på bio och hon undrade om vi ville följa med och alla sa typ okej .
 
då åkte vi först till johanna för att Matilda hade klackar på sig och behövde låna skor och sen åkte vi till biografen för att köpa biljetter och sen stack jag och matilda och mötte upp ronja och sen mötte vi upp dom andra igen för dom hade varit hos Matilda S och hämtat och lämnat grejer.
sen mötte vi upp två killar som johanna kände och dom skulle ju följa med på bio.
men sen gick vi och käkade på burger king och sen gick vi till bion och köpte popcorn och sånt och gick sedan in i salongen.
sen åkte jag hem typ och de här var min dag.
blev ett väldigt långt inlägg menmen 
lägger upp den här bilden från när jag och ronja var på bio med min familj 
 
PUSS
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0