First day of school

hej !
idag var de som sagt första dagen i skolan
så nu har jag börjat på gymnasiet och de känns lite konstigt för jag gick ju i nian nyss.
aja min första dag var väl rätt okej, inget speciellt hände direkt.
vi fyllde typ bara i ett par lappar och sen fick jag ett buss kort för att jag bor långt bort från skolan hahah fast bor inte så långt bort men en bit i alla fall.
ganska tråkigt men nästa vecka börjar de enligt schema.
min klass verkar väl bra vet inte riktigt än eftersom de bara gått en dag så.
det är några mer killar i klassen än vad de är tjejer men de gör inget för mig.
haha annars är de väl ganska jämt.
jag börjar nio imorgon men slutar typ tolv och samma är de typ med onsdag men vet intte när vi börjar på tordag eller fredag men det får jag väl reda på imorgon.
just nu sitter jag och läser lite bloggar.
juste när jag var påväg till tunnelbanan träffade jag Emelie .
hon hade typ precis slutat sin första dag och jag hade inte ens börjat hahah
lite knäppt men det var kul att träffa henne.
 men nu kanske måste jag kanske gå och lägga mig för ska upp hyfsat tidigt
hittade den här bilden på google !
väldigt passande .
 
 
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0