Skolan

hejhej!
som sagt som det står har jag varit upptagen med skolan så då har jag inte bloggat 
men ska försöka iaf men är hemma hos pappa så det är lite svårare att blogga där för har ingen dator som sagt bara pappas men den får jag typ inte använda.. jobbigt men ska försöka gör mitt bästa 
just nu sitter jag hemma hos mamma och ska gå till pappa snart 
men orkar inte egentligen men måste 
det har inte hänt så mycket på sistone förutom skolan och lite drama som jag inte ens orkar prata om
behöver en halsduk för det börjar ju fan bli kallt 
och sen när det blir ännu kallare måste jag köpa en vinterjacka för hatar dom jag har nu och dessutom är den ena sönder så det behövs verkligen en ny
 
 
Lena tube neck 
typ en sån här hallsduk skulle jag vilja ha 
ska typ gå nu 
 
PUSS


Kommentarer
Emelie

Men du har väl ju redan en sån fast svart?! :O <33333

2012-09-13 @ 21:11:41
URL: http://thedaaancer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0